Dobre praktyki w obsłudze i segmentacji klientów.

Zapraszamy do wysłuchania bardzo praktycznej i merytorycznej prelekcji Tomasza Miklaszewskiego, Kierownika Wsparcia Sprzedaży Cartrack Polska.

Tomasz, jako jeden z ekspertów zaproszonych do dzielenia się swoją wiedza w ramach Customer Care Festivalu – cyklicznego spotkania ekspertów z zakresu obsługi klienta organizowanego przez wpływowy i branżowy portal ccnews.pl

Tomasz Miklaszewski zrealizował wykład pt. Wykorzystanie mediów społecznościowych i działań content marketingowych w procesie budowy i zaangażowania klientów oraz we wstępnym procesie ich obsługi.

Customer Care Festival to święto obsługi klienta. W 2021 roku w wirtualnej konferencji udział wzięło ponad 800 uczestników, a 3 dni wypełnione były dziesiątkami wykładów w ramach 3 zróżnicowanych ścieżek tematycznych.

Jako Cartrack Polska, najczęściej wybierany dostawca usług telemetrycznych, jesteśmy dumni, że nasz menadżer mógł podzielić się swoją wiedzą i pokazać jak kompleksowo w naszej organizacji pochodzimy do jakości obsługi klienta oraz złożoności tego procesu.

Więcej o nowoczesnej telemetrii, która optymalizuje procesy biznesowe i pozwala redukować koszty generowane przez firmowe floty pojazdów od Cartrack Polska: https://www.cartrack.pl/

Po więcej informacji na temat Customer Care Festivalu: https://www.festivalcc.pl/2021/