„Womens Fleet. Kobiety w motoryzacji” to już druga edycja wydarzenia organizowanego przez magazyn Menadżer Floty, która dedykowana jest kobietom zarządzającym flotami samochodowymi. W tym roku, Głównym Partnerem Technologicznym został Cartrack Polska.
Jeszcze kilka lat temu obraz branży flotowej w Polsce, widziany był w dużej mierze przez pryzmat mężczyzn. Dzisiaj sytuacja wygląda zupełnie inaczej, czego dowodem jest wydarzenie Women`s Fleet, po raz drugi już organizowane przez magazyn Menadżer Floty.
- „Womens Fleet. Kobiety w motoryzacji” to już druga edycja wydarzenia organizowanego przez magazyn Menadżer Floty, która dedykowana jest kobietom zarządzającym flotami samochodowymi. W tym roku, Głównym Partnerem Technologicznym został Cartrack Polska.
- Jakie korzyści przynosi udział w spotkaniach flotowych Womens Fleet?
- Jak zarządzanie flotą samochodową w firmie poprzez dane może poprawić efektywność? Cel spotkań Womens Fleet.
- Jak Cartrack Polska wspiera wydarzenie Womens Fleet jako Technologiczny Partner Główny?
Jakie korzyści przynosi udział w spotkaniach flotowych Womens Fleet?
Podczas dwóch marcowych dni, w Pałacu Mierzęcin, uczestniczki wydarzenia będą mogły zapoznać się z najnowszymi trendami w zarządzaniu flotą. Womens Fleet to również okazja aby zaznajomić się z tematami związanymi z elektromobilnością. Tego typu spotkanie pozwalają także zrozumieć korzyści płynące z zarządzania parkami samochodowymi z wykorzystaniem technologii i analizy danych Big Data.
Cartrack Polska, będący Głównym Partnerem Technologicznym Women`s Fleet. Celem tego partnerstwa jest pokazanie jak zwiększyć bezpieczeństwo i rentowność floty samochodowej, dzięki korzystaniu z rozwiązań technologicznych, w tym zaawansowanych systemów telemetrycznych.
Jak zarządzanie flotą samochodową w firmie poprzez dane może poprawić efektywność? Cel spotkań Womens Fleet.
Dane, analiza danych, a następnie podejmowanie decyzji w oparciu o pozyskaną wiedzę, to podstawa każdego dobrze funkcjonującego biznesu. A idąc dalej, każdej komórki operacyjnej w firmie. Nie inaczej wygląda sytuacja w organizacjach posiadających floty samochodowe. Niezależnie od tego czy jest to kilka, kilkadziesiąt czy nawet kilka tysięcy aut. Oczywiście, im większy park samochodowy, tym więcej źródeł danych. W efekcie, trudniej je analizować, a co dopiero w czasie rzeczywistym. Dla osób chcących czerpać z nowych trendów w zakresie car fleet managementu stworzono projekt Womens Fleet. Magazyn Menadżer Floty umożliwia wymianę poglądów, wiedzy i dobrych praktyk w środowisku kobiet – ekspertek od zarządzania pojazdami w firmach.
I tutaj z pomocą przychodzą rozwiązania Cartrack Polska, które każdego miesiąca przetwarzają ponad 100 miliardów danych. Tak duża liczba dowodzi faktu, jak wiele przedsiębiorstw Cartrack Polska wspiera w transformacji cyfrowej biznesu. Oferowane technologie pozwalają nie tylko generować większe oszczędności, ale pomagają osiągać również wyższe przychody z prowadzonej działalności. Co więcej, system Cartrack dzięki dedykowanym programom ecodriving, każdego dnia zwiększa bezpieczeństwo kierowców. Finalnie przekłada się m.in. na niższą szkodowość floty.
Obecność Cartrack Polska na wydarzeniu Women`s Fleet pokazuje, jak ważna jest kwestia edukacji i wymiany doświadczeń wśród fleet managerów. Cartrack Polska chętnie angażuje się w innowacyjne projekty flotowe. W efekcie, pokazanie roli kobiet, poprzez specjalnie dedykowany dla nich event, świadczy o znajomości i zrozumieniu branży flotowej przez organizatora.
Jak Cartrack Polska wspiera wydarzenie Womens Fleet jako Technologiczny Partner Główny?
Tytuł Głównego Partnera Technologicznego dla Cartrack Polska to przede wszystkim zwrócenie uwagi na rolę danych i technologii w procesie zarządzania flotą. Ich świadomość, a następnie wybór jest ważny. Jeszcze ważniejsza jednak jest współpraca z takim Partnerem, który będzie nie tylko dostawcą systemu, lecz także konsultantem w zakresie maksymalizacji korzyści płynących z wykorzystania oferowanego rozwiązania.
Do zobaczenia podczas „Women`s Fleet. Kobiety w motoryzacji.”